magnet@silberauto.ee

Cleveroni pakiautomaat Veho AS Järve esinduses

24/7 kontaktivaba pakiautomaat Järve esinduses võimaldab kiiret ja mugavat kauba kättesaamist ning lihtsustab ajaplaneerimist auto teenindusse toomisel või kättesaamisel.

Kontaktivaba pakiautomaadi kasutusvõimalused:

1. Auto teenindusse toomisel ja kättesaamisel

2. Varuosade soetamisel

1. Auto teenindusse toomine ja kättesaamine

1.1 Broneerige teenindusaeg ning teavitage kliendinõustajat soovist auto kontaktivabalt loovutada. Lisage kindlasti ka eelistatud kontaktivõtu viis (telefoni, e-posti või SMS-i teel).

1.2. Tooge kokkulepitud ajaks auto Veho Järve teeninduse parklasse ja jätke võti pakiautomaati. (vt p. 4 kasutusjuhendit)

1.3. Teenindustööde lõpetamisel teavitab kliendinõustaja Teid teostatud töödest ja Teile koostatud tasumisele kuuluva arve sisust Teie poolt soovitud viisil (telefoni, e-posti või SMS-i teel). (vt p. 2)

1.4. Pärast arve tasumist ja selle laekumist paigutatakse Teie auto Järve esinduse ees olevasse parklasse.*

1.5. Seejärel edastatakse Teile autovõtme kättesaamiseks SMS-iga 6-kohaline kood esinduse ukse ja pakiautomaadi kapiukse avamiseks.

Autoremondijärgne arveldamine

• Kui olete Veho AS-i lepinguline klient, siis loovutatakse autovõti koos teenusarvega pakiautomaati pärast seda, kui kliendinõustaja on Teiega ühendust võtnud.

• Kui Teil puudub kliendileping, siis saadetakse teenusarve Teie e-posti aadressile.

• Pärast arve tasumist ja selle laekumist paigutatakse Teie auto Järve esinduse ees olevasse parklasse ja asetatakse autovõti koos teenusarvega pakiautomaati. *

• Seejärel edastatakse Teile autovõtme kättesaamiseks SMS-iga 6-kohaline kood esinduse ukse ja pakiautomaadi kapiukse avamiseks.

2. Varuosade soetamine

2.1 Varuosi on võimalik tellida telefoni või e-posti teel.

2.2 Kui olete Veho AS-i lepinguline klient, siis paigutatakse tellitud varuosad koos arvega pakiautomaati kohe kui tellitud tooted on kohal.

2.3. Kui Teil puudub kliendileping, siis saadetakse varuosade arve Teie e-posti aadressile.

2.4. Pärast arve tasumist ja selle laekumist asetatakse varuosad koos arvega pakiautomaati.*

2.5. Seejärel edastatakse Teile tellitud varuosade kättesaamiseks SMS-iga 6-kohaline kood esinduse ukse ja pakiautomaadi kapiukse avamiseks.

Cleveroni pakiautomaadi kasutusjuhend

1. Autovõtme loovutamine sõiduki teenindusse toomisel

1.1 Laadige alla Collect.Net mobiilirakendus:

Android https://play.google.com/store/apps/details?id=ee.cleveron.collectnet

iOS https://apps.apple.com/ee/app/collectnet/id1173818965

1.2. Avage rakendus ja registreerige, kasutades telefoninumbrit.

1.3. Looge personaalne konto (ei ole kohustuslik ja saab vahele jätta).

1.4. Skaneerige telefoniga välisukse juures olev QR-kood või sisestage Teile SMS-i teel edastatud sisestuskood koodisõrmistiku abil, et välisuksest siseneda.

1.5. Skaneerige telefoniga kapil olev QR-kood ja valige autovõtmete sisestamiseks rakenduses „Veho esindus“. Seejärel avaneb uks automaatselt.

1.6. Sisestage autovõtmed kappi ning sulgege uks. Süsteem saadab seejärel Järve esinduse kontaktisikule automaatteavituse.

2. Autovõtme või tellitud kauba kättesaamine

2.1 Kui teie auto on valmis või tellitud kaup saabunud, saadetakse Teile SMS-sõnumiga vastavasisuline teavitus koos sisestuskoodiga.

2.2 Esinduse töövälisel ajal sisestage saadetud kood välisukse kõrval oleva koodisõrmistiku abil, et uksest siseneda.

2.3 Sisestage saadetud kood pakiautomaati ning uks avaneb automaatselt.

2.4 Võtke kõik esemed kapist välja ning sulgege uks.

Küsige lisainfot Veho AS Järve esindusest telefonil 626 6000 (esinduse lahtiolekuaegadel) või e-postiga jarve@silberauto.ee.

NB! Pakiautomaati saame asetada ühele riiulile pakke max kandevõimega 31,5 kg ja max mõõtudega 38x60x60 cm.

*Arve laekumist kontrollitakse tööpäeviti ajavahemikul 8.00 – 17.00.
Kui maksate OP Panga kontole, siis võib makse laekuda viivitusega alles järgmisel tööpäeval.