Uus Mercedes-Benz Vito on saadaval nii taga-, esi- kui nelikveolisena
Eile esitleti Berliinis Mercedes-Benzi uusimat tarbesõidukit, uut Mercedes-Benz Vitot. Uus Vito on esimene selle klassi kaubik, mis on saadaval nii taga-, esi kui nelikveolisena.  Lisaks iseloomustavad Vitot oma klassi kõige väiksem kütusekulu ning suurim valik turvalisus- ja juhiabisüsteeme.
 
Kuni 20 % väiksem kütusekulu kui eelkäijal tähendab, et Vito on ökonoomseim auto oma klassis: keskmine kütusekulu algab 5,7 liitrist 100 km kohta (BlueEfficiency paketiga Vito 116 CDI  puhul). Seejuures on Vito hoolduskulud ligi 7 % väiksemad kui eelmisel mudelil. Hooldusintervallid on pikemad, ulatudes kuni 40 000 kilomeetrini. Kokkuvõttes tähendab see oluliselt väiksemaid kulusid auto kasutamisel.
 
Vito on ainus sõiduk oma klassis, mis on saadaval nii esi-, taga- kui nelikveolisena. Esmakordselt on samal autol kasutusel nii pikiasetusega mootorid (taga- ja nelikveoliste sõidukite jaoks) kui ristiasetusega mootorid (esiveoliste sõidukite jaoks).
 
Mercedes-Benz Vito turvavarustus loob uusi standardeid.  Mercedes-Benz Vito varustuses on kuni kaheksa turvapatja (versiooni Tourer puhul). Standardvarustusse kuuluvad muuhulgas tähelepanu-assistent Attention Assist, mis tuvastab juhi väsimuse ning soovitab vajadusel teha puhkepause, rehvirõhu andurid ja külgtuuleassistent. Lisavarustusena on saadaval nii kokkupõrke vältimise abisüsteem Collision Prevention Assist, mis annab märku liiga väikesest pikivahest, aktiivne parkimisabi kui pimenurga- ja sõiduraja-assistent. 
 
Uuele Vitole on saadaval intelligentne LED-tulede süsteem (ILS), mida ei ole selle klassi autodel varem nähtud. Intelligentne tulede süsteem koosneb LED lähi-, kaug-, päevasõidu- ja suunatuledest ning kurvituledest. LED-tuled hajutavad oma vihku vastavalt vajadusele.
 
Esiveolistele sõidukitele pakutakse 1,6-liitrise töömahuga neljasilindrilisi diiselmootoreid, mis on saadaval 65 kW (88hj) või 84 kW (114 hj) võimsustes. Taga- ja nelikveolised mudelid on varustatud 2,15-liitrise töömahuga diiselmootoritega, mis on saadaval 100 kW (136 hj), 120 kW (163 hj) ja 140 kW (190 hj) võimsustes. Vito 119 BlueTEC on esimene sõiduk oma klassis, millel kasutatakse Euro 6 heitmenormidele vastavat mootorit.
 
Kaubiku ja Mixto versioonide kõrval on saadaval ka uus reisijate veoks mõeldud Vito Tourer. Toureri puhul on valikus kolm baasversiooni: BASE, PRO ja SELECT. Variantide valik on lai, alustades lihtsamast reisijate veoks mõeldud sõidukist ja lõpetades äriklassi reisijate veoks mõeldud Vitoga. Vito on saadaval kahe teljevahega, kolmes pikkuses ja kuni neljas erinevas täismassi-variandis. 
 
Alates turuletulekust 1995. aastal on Mercedes-Benz Vitot müüdud enam kui 1,2 miljonit.

Uus Mercedes-Benz Vito esmakordselt avalikkuse ees!
Raskeveokid tulevikust: Mercedes-Benz Future Truck 2025.
Uus C-klassi universaalmudel ning uue põlvkonna CLS.