Esitleti uut surugaasi mootoriga Mercedes-Benz Econicut
Aasta tagasi tõsise mudeliuuenduse läbinud Mercedes-Benz Econic on nüüd lisaks diiselmootoriga versioonile saadaval ka surugaasil töötava jõuallikaga. Econic NGT Euro VI esmaesitlus toimus Rootsis Jönköpingis peetud rahvusvahelisel transpordimessil Elmia Lastbil Jönköping. Praeguseks on juba kasutusel üle 1400 eelmise põlvkonna surugaasimootoriga Econicu. 
 
7,7-liitrise töömahuga Euro VI mootor põhineb Econicul samuti kasutataval turbodiiselmootoril, süütesüsteem sarnaneb aga tavapärase bensiinomootoriga. Gaasimootor arendab võimsust 222 kW (302 hj) ning selle maksimaalne pöördemoment on 1200 Nm. Need näitajad on võrreldavad diiselmootori poolt pakutavate näitajatega. CO2-emissioon on seejuures viiendiku võrra väiksem.
 
Kuigi ka Econicu diiselmootor on vaikne, on gaasimootoriga auto välismüra veelgi väiksem. Võrreldes diiselmootoriga on NGT Econic ca 500 kg raskem, eelmise NGT Econicuga võrreldes on kandevõime aga kasvanud 400 kg võrra (3900 mm telgede vahega versiooni puhul).
 
Et olla vastavuses NGT küttel töötav auto peamiste kasutusoludega ehk tiheda liiklusega, on gaasimootoriga Econic varustatud linnaoludesse sobiva Allison-tüüpi kuuekäigulise automaatkäigukastiga.

Konveierilt sõitis maha esimene uus Mercedes-Benz Vito
Uus Mercedes-Benz Vito on saadaval nii taga-, esi- kui nelikveolisena
Uus Mercedes-Benz Vito esmakordselt avalikkuse ees!