Uus pikivahe hoiatussüsteem vähendab esikokkupõrgete arvu kolmandiku võrra
Mercedes-Benzi uurijad ennustavad, et uue B-klassi puhul kasutusele võetav COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS ehk liiga väikese pikivahe eest hoiatav ning vajadusel autonoomset pidurdamist võimaldav juhisüsteem suudab tõsiste esikokkupõrgete arvu vähendada kuni 30 protsenti – seda võrreldes sõidukitega, millel vastavad süsteemid puuduvad.
 
Juba eelmise põlvkonna B-klass hoiatas radarilt saadud informatsiooni põhjal sõiduki liiga väikesest pikivahest eessõitjaga visuaalse ja akustilise hoiatusega ning suurendas hädapidurduse korral pidurdusjõu optimaalseks. Sellega vähenes sõidukitel, millel liiga vähese pikivahe hoiatussüsteem standardvarustuses on, kokkupõrgete arv ees sõitvate autodega ligikaudu 14 protsenti. 
 
Järgmise põlvkonna süsteem, COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS, millega uus B-klass varustatud on, algatab aga juhul, kui juht visuaalsetele ja akustilistele hoiatustele ei reageeri, kuid on tekkinud kokkupõrkeoht,  automaatselt hädapidurduse. Olenevalt suhtelisest kiirusest võrreldes eessõitjaga suudab auto end seisma pidurdada või juba vältimatuks muutunud õnnetuse tagajärgi oluliselt kergendama.
 
Lisaks uutele juhiabisüsteemidele on B-klass varustatud LED-esituledega (lisavarustuses), sõiduk on saadaval nii mootoribensiinil, diislikütusel, surugaasil kui elektril töötavate jõuallikatega. 
 
Uus Mercedes-Benz B-klass on tellitav juba praegu, mudeli orienteeruv Eestisse jõudmise aeg on detsembris 2014.
 
Vaata lisaks:

Mercedes-Benz C-klass Eesti aasta auto finaalis
Pariisist kolm disainiauhinda Mercedes-Benzile
Otseülekanded Pariisi autonäituselt