SILBERAUTO PÜSIKLIENDILEPINGU ÜLDTINGIMUSED.

1. Silberauto püsikliendilepingu süsteem (edaspidi Leping) fikseerib lepingulistele klientide soodustused järelteeninduse töödele ja varuosade hindadele, lepingulised maksetingimused, lihtsustab asjaajamist ning infovahetust.
2. Lepingu tingimused kehtivad sarnaselt AS Silberauto, AS Silberauto Eesti esindustes ja AS Silwi Autoehituses (edaspidi koos nimetatud Silberauto). Lepinguline suhe luuakse eelmainitud ettevõtete ja kliendi (edaspidi Klient) vahel. Kliendiks antud lepingu mõistes saavad olla juriidilised ja füüsilised isikud.
3. Püsikliendilepinguga fikseeritakse kliendi lepinguline tase ning see sõltub kliendi poolt Silberautost soetatud sõidukite hulgast ja/või kliendi aastasest teenindus- ja/või varuosakäibest.
4. Järelteeninduse töödele ja varuosahindadele kehtestavad kliendilepingulised soodustused laienevad sarnaselt kõikidele kliendi poolt lepingusse kantud sõidukitele, kui maksjaks on Lepingu sõlminud subjekt.
5. Lepingulise kliendi konkreetsed allahindlused kehtestatakse vastavalt Silberauto turustuspoliitikale ja klienti informeeritakse hetkel kehtivatest allahindlustest Lepingu sõlmimisel, muudatuste korral Silberauto kodulehel või personaalselt.
6. Lepingulise suhte tuvastamise aluseks on teenindusprotsessis Kliendi ja/või tema esindaja esitatud isikuttõendav dokument ja sõiduki registreerimistunnistus, vajadusel esindaja volikiri.
7. Klient kohustub tasuma kõikide Lepingu alusel tellitud tööde eest (Klient vastutab Lepingus volitatud isikute poolt tellitud tööde tasumise eest)
8. Silberautol on õigus nõuda viivist iga arve tasumisega viivitatud päeva eest 0,1% arve summast. Leping kehtib 1 (üks) aasta alates lepingu sõlmimise kuupäevast ning pikeneb automaatselt ühe aasta kaupa, kui kumbki poole ei avalda soovi lepingu lõpetamiseks.
9. Kliendilepinguga seotud sõiduki väljumisel Kliendi omandusest/ valdusest/kasutusest, on Klient kohustatud Silberautot sellest teavitama ning Kliendileping kaotab selle sõiduki suhtes kehtivuse. Kui Kliendi valduses ei ole ühtegi Kliendilepinguga seotud sõidukit, kaotab Kliendileping kehtivuse.
10. Silberautol on õigus mitte pakkuda soodustusi ja/või maksekrediiti ja/või lõpetada Leping, kui Klient rikub lepingutingimusi või kui Silberautol tekib kahtlus Kliendi võime osas endale võetavad kohustusi nõuetekohaselt täita (nt. on tekkinud tähtaja ületanud võlgnevus, kliendil ilmneb võlgnevus krediidiinfo andmetel olulises osas vms.)
11. Pooltel on õigus lõpetada Leping, teatades sellest teisele poolele vähemalt 1 kuu ette.
12. Klient on kohustatud kirjalikult teatama Silberautole oma nime, aadressi või mõne muu rekvisiidi muutumisest. Vastasel korral on Silberautol õigus eeldada, et kõik talle varem teada antud rekvisiidid kehtivad ja nende kohaselt edastatud teated on Klient kätte saanud.
13. Käesoleva kokkuleppe sõlmimisega kaotavad kehtivuse kõik Poolte vahel varem samas asjas sõlmitud suulised ja kirjalikud Lepingud ning kokkulepped.
14. Lepingu sõlmimisega annab Klient nõusoleku Kliendi isikuandmete töötlemiseks, sh. Kliendi ning Silberauto klienditeenindusega peetavate telefonikõnede salvestamiseks.
15. Silberauto töötleb järgmisi Kliendi isikuandmeid järgnevalt toodud eesmärkidel ning põhimõtetel:
15.1. Silberauto salvestab automaatselt ilma täiendava hoiatuseta Kliendi ning Silberauto klienditeeninduse vahel peetavaid telefonikõnesid, millega Klient tellib Silberautolt teenuseid ning milles lepitakse kokku teenuse osutamise tingimused. Nimetatud andmete kogumise eesmärgiks on tagada telefoni teel sõlmitud teenuse
osutamiseks kokku lepitud tingimuste säilimine ning edastamine konkreetsele lõplikule Silberauto poolt teenust osutavale isikule, et tagada kokkulepete täpne järgimine.
15.2. Telefonikõnede salvestisi kasutatakse ka konkreetsele Silberauto töötajale, kes ei olnud telefonikõne toimumise hetkel kättesaadav, edastamiseks, et hoida vastavat isikut kokkulepitud teenuse tingimustega kursis.
15.3. Telefonikõnede salvestisi kasutatakse lisaks võimalike erimeelsuste lahendamisel Kliendi ja Silberauto vahel, et tõendada, millistel tingimustel teenuse osutamises Klient ja Silberauto telefoni teel kokku leppisid.
15.4. Telefonikõnede salvestamise üheks eesmärgiks on tagada Silberauto kontroll selle üle, et Silberauto klienditeenindajad tagaksid kvaliteetse ning asjakohase teenuse pakkumise Kliendile.
15.5. Silberauto kasutab Kliendi isiklikke andmeid (Kliendi nimi, isikukood, sünniaeg, isikut tõendava dokumendi andmed, sõiduki registreerimistunnistuse andmed jne) Kliendi identifitseerimiseks;
15.6. Silberauto kasutab Kliendi kontaktandmeid (telefoninumber, aadress, e-posti aadress jne) Kliendile informatsiooni ja finantsteenuste pakkumiste edastamiseks ning kliendi rahulolu- uuringute läbiviimiseks;
16. Klient on nõus, et Silberauto võib Kliendi andmeid, sh nii salvestatud telefonikõnesid kui ka muid isikuandmeid, edastada järgmiselt:
16.1. Silberauto gruppi kuuluvatele ning Silberautole teenuseid osutavatele juriidilistele isikutele, et tagada Kliendi parim teenindamine ning telefoni teel kokkulepitud tingimustele vastava teenuse osutamine;
16.2. Muudele kolmandatele isikutele seoses Silberauto vajadusega kaitsta oma, Silberauto töötaja või Kliendi seaduslikke õigusi (nt. isikutele, kes osutavad Silberautole, Silberauto töötajale või Kliendile õigusabiteenust vms).
17. Seoses Kliendi andmetega (s.o nii salvestatud telefonikõned kui ka muud isikuandmed) on Kliendil õigus:
17.1. igal ajal pääseda ligi oma andmetele, samuti on Kliendil igal ajal õigus nõuda paranduste tegemist oma andmetes, kui andmed on muutunud või muul põhjusel ebatäpsed.
17.2. nõuda Silberautolt Kliendi andmete töötlemise lõpetamist, kui seadusest ei tulene teisiti.
18. Silberauto teavitab käesolevaga Klienti sellest, et Kliendi andmeid (s.o nii salvestatud telefonikõned kui ka muud isikuandmed) on volitatud töötlema järgmiste ametikohtade töötajad, kelle kontaktid on toodud Silberauto kodulehel:
18.1. Silberauto klienditeenindusosakonna juhataja
18.2. Silberauto klienditeenindusspetsialist
18.3. Silberauto IT osakonna juhataja
19. Silberautol on õigus ühepoolselt muuta käesoleva Lepingu tingimusi, teatades
sellest Kliendile ette üks kuu või avaldades vastavasisulise teate Silberauto kodulehel. Muudetud tingimustega mittenõustumisel on Kliendil õigus Leping lõpetada.